PDA

View Full Version : The Technodrome Turns 4!


Krang
10-31-2003, 10:26 PM
Not only is today Halloween, it's also The Technodrome's fourth anniversary! To celebrate it, we will have a big fan art update within the next few days, so be sure to check back soon!

GK Punk
11-01-2003, 08:13 AM
yay! Congrats Krang, and Shredder!

Nturtle
11-01-2003, 09:05 AM
YAY!!! Happy Birthday Technodrome!!! :P

Machias Banshee
11-01-2003, 09:11 AM
aww...its growin up!!! :cry: :D

Jo Dawn
11-01-2003, 09:14 AM
Wow! Congradulations, and happy birthday to the Technodrome!

Lynxie
11-02-2003, 01:26 AM
*cracks up* same age as the kid I babysat ealrier tonight!!! Congrats...

The Lone Turtle
11-02-2003, 01:34 AM
Congratulations to Krang and Shredder for the Technodrome's 4th B'day. :) And here's to many more birthdays to come! :D

The Defibrillator
11-02-2003, 03:13 PM
She's growing up so fast, I remember back when she was just a pile of bolts.....

Long live the Technodrome!

Peanut
11-05-2003, 01:00 AM
It's been on heck of a ride so far! Here's to many more years of the greatest Ninja Turtles site on the planet! *opens the champagne*

GK Punk
11-05-2003, 01:03 AM
It's been on heck of a ride so far! Here's to many more years of the greatest Ninja Turtles site on the planet! *opens the champagne*

you know you better be sharing that

JameO
11-05-2003, 10:16 AM
It's been on heck of a ride so far! Here's to many more years of the greatest Ninja Turtles site on the planet! *opens the champagne*

you know you better be sharing that

Yeah pour us a glass!

Machias Banshee
11-05-2003, 12:07 PM
*pours Sprite in her Champagne glass* :D

Kali
11-05-2003, 12:09 PM
*pours Sprite in her Champagne glass* :D
Sprite? Eesh, if you're gonna go non-alcoholic, at least have sparkling cider. Here, you can share mine. :D

Peanut
11-05-2003, 01:36 PM
*Pours K47 and Raph a glass*
Let's all enjoy!

Storm Wolf
11-07-2003, 05:52 PM
YaY!! :D Happy belated b-day Technodrome!!



LONG LIVE THE 'DROME!

Machias Banshee
11-07-2003, 06:09 PM
*pours Sprite in her Champagne glass* :D
Sprite? Eesh, if you're gonna go non-alcoholic, at least have sparkling cider. Here, you can share mine. :D

heh, thanks... *toasts*

azure turtle
11-07-2003, 06:21 PM
Oooh... Happy belated b'day, Technodrome! Thanks to Krang and Shredder for making such an awesome site. Here's to many more happy years!
*takes a sip of Dr. Pepper*

XERO
11-16-2003, 11:57 AM
*comes in after 2 bottles of champagne*

(slurred) WHERE'S MY SPAGHETTI-OS? :sick:

DarthRaphael
11-16-2003, 05:11 PM
who remembers when there were only about 20 of us posting here?? :D

GK Punk
11-16-2003, 05:17 PM
OMG!!!!!!!!!!!!!!!

It's DR!!!!!

I was wondering what ever happened to you!!

Karpo_007
11-16-2003, 05:19 PM
He got a baby girl...

GK Punk
11-16-2003, 05:32 PM
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

DarthRaphael
11-16-2003, 05:47 PM
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

yup. awww is right!!

GK Punk
11-16-2003, 06:03 PM
Well congratulations on that dude ^_^

Peanut
11-17-2003, 02:08 AM
I remember DR. You still have that sig I made for you on MSpaint a long time ago! :lol:

The Defibrillator
11-17-2003, 02:33 AM
Well welcome back from a long holiday, Darth!

Congrats on the new family arrival!

azure turtle
11-17-2003, 11:02 AM
I remember when I first joined up, there were about 11 or 12 active posters. Much has changed since then. ;)

Nturtle
11-17-2003, 05:31 PM
heh, when I first joined I didn't even post outside of the NTN section for about 3 months :lol:

azure turtle
11-18-2003, 04:09 PM
heh, when I first joined I didn't even post outside of the NTN section for about 3 months :lol:
LOL!! I remember that! At one point, you made a post wondering where everyone went... Then Nun and I came by to throw a little bit of insanity around. :anime: Ah, the memories.

I wonder how Nun's doing? I know she posts every now and then, but it's been a while since I last saw her... Maybe she's busy taking care of her daughter.

Nturtle
11-18-2003, 04:43 PM
:lol: Yeah, you guys nearly scared me off!! I was scared of the big forums beyond I guess.

Nun was here every so often in the Summer.... aw well, hope she comes back soon!!

azure turtle
11-19-2003, 11:46 AM
LOL! Yeah, the big forums beyond have gotten even bigger as more members poured in. Crazy how much has changed, isn't it? I wonder what the forums will look like when the 'drome turns eight. ;)

I sure hope Nun comes back... I miss her. :(